woensdag 29 april 2015

Foute vrienden: de film


De combinatie van huiswerk, school, hobby's en broers die zeer graag computer spelen, zorgt ervoor dat ik weinig tijd heb voor mijn blog.  Wanneer het dan toch gelukt is tijd te maken om er een berichtje tussen te wurmen, zit ik vaak zo met mijn neus in de boeken dat ik het nog eens vergeet ook... Of, zoals een paar weken geleden ondertussen, ik kijk naar een film.
Deze keer was dat de film 'Foute vrienden', die ik samen met twee vriendinnen bekeken heb.

Drie + 1 (foute) vrienden gaan er op uit. Ze trekken rond met de caravan en dagen elkaar tot de meest gênante dingen; van in strakke gele pakjes mime spelen of een hap nemen van een kaas vol wriemelende maden tot een dagje op het naaktstrand rondlopen. Begijn, Jeron en Thomas worden voor deze film aangevuld door Christophe, alias "Bartje van Schuifaf", die zich nog moet bewijzen alvorens hij een echte foute vriend wordt. En dat zorgt voor zéér grappige situaties! Ik lag vaak plat van het lachen, net zoals ieder ander in de zaal. Bij deze film kan je gewoon niet serieus blijven, maar daar heeft niemand iets op tegen, toch? Ik alvast niet. :-)  'Foute vrienden: de film' is een geweldige film, super grappig, die je zeker gezien moet hebben!

3 opmerkingen: