vrijdag 17 april 2015

The perks of being a wallflower

*
'The perks of being a wallflower', is een ontroerende film die het verhaal vertelt van Charlie (Logan Lerman), een zeer verlegen jongen. Hij moet dit jaar voor het eerst naar de 'high school', en ziet daar serieus tegenop. Charlie heeft geen vrienden en had een moeilijke jeugd, waardoor hij zich nu zo onopvallend mogelijk gaat gedragen. Tot hij Sam (Emma Watson) en Patrick (Ezra Miller) leert kennen, halfbroer en -zus, die het muurbloempje Charlie helemaal laten openbloeien. Voor het eerst heeft hij echt vrienden, die hem laten weten dat "anders" zijn helemaal niet erg is, en Charlie een compleet nieuwe wereld doen ontdekken...

Aanrader? Onlangs was ik (waar zou ik anders zijn :-)) alweer in de bib. Ik moest daar een film gaan halen voor mijn ouders, en bracht dus ook eentje voor mezelf mee.
De keuze viel op deze film, 'The perks of being a wallflower' die, met Logan Lerman, Emma Watson en Ezra Miller in de hoofdrollen al niet slecht kon zijn. :-)
En -wauw-, dat was hij ook niet!
 'The perks of being a wallflower' was een zeer mooie, ontroerende film, maar vooral; zeer goed geacteerd! Logan Lerman speelde de wisselende gevoelens van Charlie zo goed, dat ik vaak tegen het scherm wou schreeuwen, lachen, meepraten, soms huilen, ...
Ik zat echt in de film, beleefde het verhaal mee, was verdrietig wanneer Charlie verdriet had, lachte uitbundig mee met de grappen van Patrick, en smolt binnenin bij elke liefdesverklaring. Ja, deze film voldeed zeker aan mijn verwachtingen, vond ik zelfs beter dan gedacht. Absoluut een aanrader!



*afbeelding: Bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten