vrijdag 12 december 2014

De elite

De selectie begon met 35 meisjes, nu is de groep geslonken tot de elite. De strijd om Maxons hart wordt steeds meedogenlozer. Hoe dichter America bij de kroon komt, hoe meer ze worstelt om erachter te komen naar wie haar hart echt uitgaat.  Elk moment met Maxon voelt als een sprookje. Maar zodra ze haar eerste liefde Aspen ziet, wordt ze overspoeld door herinneringen en hun mooie plannen samen. Terwijl America wordt verscheurd tussen haar twee toekomsten, weet de rest van de elite precies wat ze wil. America's kans om te kiezen dreigt door haar vingers te glippen.

Aanrader? Ik heb dit boek al een paar dagen geleden uitgelezen, maar ik vergat steeds om een bericht te plaatsen... Sorry :-) 'De Elite' is het vervolg op 'De selectie' en dus deel 2 van de trilogie. En ik heb een probleem...
Ik kan écht niets slechts over dit boek vinden. Dit is gewoon een supergoede reeks! Dat maakt mijn bericht natuurlijk een ietsiepietsie  beetje saai, maar het is gewoon de waarheid. :-) Dit is een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten