maandag 15 december 2014

Divergent: Het verhaal van Four

'Het verhaal van Four' geeft een kijkje in het leven van Four (Tobias) uit de Divergent-serie. Zijn verleden, zijn eigen inwijding en zijn gedachten over de nieuwe Onverschrokkene Tris Prior komen aan het licht...

Aanrader? Een paar dagen geleden in de boekhandel dook plots dit boek, 'het verhaal van Four' op voor mijn neus. :-) Ik werd meteen nieuwsgierig, aangezien ik de 'Divergent'-serie zo leuk vond. En ik werd niet teleurgesteld, het was echt leuk om meer te weten te komen over Four (Tobias). Dit boek is net zo vlot en leuk geschreven als de 'Divergent'-reeks. Wat ik ook heel leuk vond is dat veel personages uit de 'Divergent'-boeken ook in dit boek voorkomen, zoals Tori, Zeke, Uriah, Shauna...  Dit boek is zeker een aanrader voor wie de de 'Divergent'-boeken heeft gelezen, en ze (uiteraard :-D) ook leuk vond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten