dinsdag 23 december 2014

Het huis van de nacht: Onthuld

Joepie, joepie, joepie! :-) Het 11de deel in de reeks 'Het huis van de Nacht' is uitgekomen.

Neferet is na haar val drastisch veranderd en gevaarlijker dan ooit. Haar zoektocht naar wraak zal grote schade aanrichten aan iedereen, ook aan Zoey en haar vrienden. Chaos breekt los in Tulsa en het Huis van de Nacht wordt beschuldigd. Kan Zoey Neferet op tijd stoppen voor haar woede escaleert tot een oorlog? Of zal iemand anders moeten ingrijpen? 

Aanrader? Twee dagen geleden in de boekhandel was ik rustig aan het rondneuzen -ik had net een leuk boek gevonden en was al van plan om af te gaan rekenen- toen plots mij oog op dit boek viel. Ik was dolblij, want ik vind 'Het huis van de Nacht' echt een geweldige reeks, en nam snel dit boek mee naar de kassa. Thuis aangekomen begon ik onmiddellijk te lezen. 'Onthuld' is al deel 11 in de reeks, en toch blijft het net zo leuk om te lezen als toen ik pas in de reeks begon. 
Zoey wordt steeds prikkelbaarder, en heeft soms al eens een woede-uitbarsting. 
Stark blijft mijn favoriete personage (ik heb geen idee waarom eigenlijk (-: ) maar ook
Aphrodite vindt ik heel leuk. Ze is (soms) nogal onbeschoft, en dat maakt haar eigenlijk heel erg grappig. 'Onthuld' is een superleuk boek en 100% zeker een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten