zondag 28 december 2014

GONE: Angst


Ondanks de honger en alle ontberingen hebben de kinderen in Perdido Beach het leven in de koepel tot nu toe overleefd. En dat terwijl de Duisternis langzaam probeert binnen te sluipen in de geïmproviseerde wereld waarin de kinderen leven. En de vijand heeft zijn ergste verschijningsvorm ooit aangenomen: angst. Het leven in de FAKZ wordt totaal ontwricht wanneer de Duisternis letterlijk de macht grijpt: de koepel waarin de kinderen van de FAKZ leven, wordt in totale duisternis gehuld. Hoe moeten ze met deze nieuwe tegenslag omgaan? Hun overlevingsdrang is in deze donkere tijden groter dan ooit. Maar kunnen ze ook echt weerstand bieden tegen de Duisternis of betekent dit het einde van de FAKZ?

Aanrader? Wow, het was echt lang geleden dat ik een boek in de 'Gone'- reeks las. Gelukkig kwam ik enkele dagen geleden in de bib deel 5 van 'Gone' tegen; 'Angst'...
Voor ik in dit boek begon te lezen, heb ik eerst nog andere boeken gelezen. Ik was dus al bijna vergeten hoe leuk het was om op te gaan in de FAKZ, de plaats waar Sam en de rest deze "avonturen" beleven. Hoe leuk het was? Héééééééééél leuk! :-) Ik ben echt fan van deze boeken! Net als de andere boeken in de reeks is 'Angst' dus (zeker!) ook een aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten