woensdag 24 december 2014

Het Examen

Malencia Vale wil een einde maken aan het wrede systeem en de vuile spelletjes van de Test. Het land staat aan de vooravond van een burgeroorlog waarin de rebellen het opnemen tegen de wrede en doortrapte leiders van het land. Cia weet té veel, in ieder geval van de schokkende waarheid achter de Test. Maar ze kan het niet alleen. Op de campus waar achter elke hoek gevaren en leugens schuilen, moet Cia de levens van de mensen van wie ze houdt riskeren en gokken op de loyaliteit van haar klasgenoten. Klasgenoten die stuk voor stuk bewezen hebben dat ze niet te vertrouwen zijn De inzet is hoger dan ooit - een toekomst geregeerd door angst of hoop. Klaar of niet, het is examentijd... en het laatste examen is het aller gevaarlijkst!

Aanrader? Het examen is het laatste (en spannendste) deel in de 'Test'-trilogie... Ik moet eerlijk toegeven, het was spannend, maar ik liet het wel vaak links liggen. Ik had vaak geen zin om door te lezen. Hoe dat kwam weet ik niet, want als ik dan wel verder las, dan kon ik niet meer stoppen en wou ik het boek echt graag uitlezen. Raar... :-)  Maar goed, 'Het Examen' was is -ondanks dat ik het vaak even liet liggen- zeker en vast een heel leuk boek. Een heel leuk kerstcadeautje! 
Prettige kerstavond iedereen! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten