zaterdag 13 december 2014

De One

'De One' is het laatste, spannende deel in de 'Selection'-trilogie...

De selectie heeft het leven van 35 meisjes voorgoed veranderd. En nu is de tijd aangebroken dat er een winnaar wordt gekozen. America had nooit durven hopen dat ze kans maakte op de kroon of om het hart van prins Maxon te kunnen veroveren. Maar nu de competitie haar einde nadert en de bedreigingen van buiten de paleismuren steeds gewelddadiger worden, realiseert America zich hoeveel ze heeft te verliezen en hoe hard ze moet vechten voor de toekomst die ze wil.

Aanrader? Ook dit boek, 'de One' heb ik een paar dagen geleden al uitgelezen, wat zeg ik, verslonden. :-)
'De One' is het perfecte slot van de trilogie. Wanneer je de eerste pagina hebt omgeslagen, kan je het boek al niet meer wegleggen. Het is zo'n meeslepend boek, je gaat er helemaal in op. Ik vergat gewoon dat ik thuis in de zetel zat, ik dacht al helemaal dat ik zelf in het paleis zat. het einde -tja- wat kan ik daar over zeggen schrijven... Het "begin van het einde" (ik weet het, verwarrend) , daar schrok ik even (hoe dat komt ga ik natuurlijk niet vertellen) maar dat vergat ik weer helemaal door het "einde van het einde". Daar werd alles weer goedgemaakt. Als je 'De Selection-trilogie' nog niet hebt gelezen, kan ik je maar 1 tip geven, nu de feestdagen er bijna aankomen, schrijf deze trilogie helemaal bovenaan je verlanglijstje, deze boeken zijn de perfecte cadeau's voor onder de kerstboom! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten