zondag 30 november 2014

Eve en Adam

Ik denk aan een appel op het moment dat de tram me raakt en mijn been afscheurt en mijn ribben verbrijzeld worden en mijn arm mijn arm niet meer is, maar iets onherkenbaars, nat en rood. 
Een appel...

Na een ernstig ongeluk wordt Eve naar het lab van haar moeder gebracht. Ze geneest wonderlijk goed en er is een mysterieuze jongen die haar rolstoel duwt, maar toch gaat ze bijna dood van verveling. Totdat ze van haar moeder de speciale opdracht krijgt om met een hightech ontwerp programma de perfecte jongen te bouwen. Deze uitdaging grijpt Eve met beide handen aan. Eve schept Adam. En hij zal perfect zijn... Of toch niet?

Aanrader? Dit boek werd geschreven door Michael Grant, de auteur van  de reeks 'Gone'*. Samen met Katherine Applegate schreef hij dit boek, 'Eve en Adam'. Ik weet dat mijn berichten misschien (een heel klein beetje (-: ) altijd het zelfde zijn, maar ik kan er ook niet aan doen, ook dit boek is alweer een heel leuk boek. Ik vind het ook een hele leuke cover. Je ziet de mix tussen wat "echt" is, en wat "techniek" is. De appel verwijst waarschijnlijk wel naar de appel in het bijbelverhaal 'Adam en Eva'. Sorry dat ik steeds het zelfde schrijf, maar ook dit boek is een aanrader! :-)

* De berichten die ik over de reeks Gone heb geplaatst kan je vinden op de pagina 'Boekenreeksen --> Gone'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten