zondag 2 november 2014

The Maze Runner

Vandaag ben ik 'The Maze Runner' gaan bekijken. En ik heb er maar één woord voor: 'Wauw!'.
Ik werd volledig omvergeblazen.

De zestienjarige Thomas wordt wakker in een roestige lift, zonder herinneringen. Later herinnert hij zich alleen zijn naam. De lift brengt hem naar boven naar The Glade, een wereld omringd door grote grijze muren. Een zestigtal tienerjongens zijn daar op dezelfde manier gekomen. Op een dag komt het eerste meisje aan. Een briefje in haar hand zegt dat ze "de laatste ooit" zal zijn...

Aanrader? Zoals ik al vertelde, ik vond het een geweldige film. Ik weet niet hoe dat komt, want normaal ben ik niet zo voor films met veel geweld, maar deze vond ik gewoon fantastisch. Op sommige momenten was het een heel spannende film, op andere momenten was het iets kalmer... :-) Ik heb er niet meer woorden voor, echt een aanrader!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten