vrijdag 31 oktober 2014

Het huis van de Nacht: Verborgen

Wauw, 'Verborgen' is al het 10e deel in de reeks 'Het huis van de Nacht'!

Eindelijk heeft Zoey wat ze steeds heeft gewild: de waarheid is aan het licht. Neferet is ontmaskerd als bondgenote van het kwaad en de Hoge Raad staat niet langer aan haar kant. Zoey en haar vrienden hopen nu dan eindelijk hulp te krijgen bij het verdedigen van hun geliefde school tegen de kwaadaardige macht die elke dag sterker wordt. Ze zullen alle hulp hard nodig hebben, want Neferet is niet van plan zich zomaar gewonnen te geven. Eerst richt een raadselachtige brand vernieling aan in de stallen. Vervolgens doet Neferet een gruwelijke zet, een zware beproeving voor iedereen. Zoey weet dat ze haar instinct moet volgen... maar als ze zich vergist, kan dat grote gevolgen hebben voor degenen die haar dierbaar zijn.

Aanrader? Allereerst: 'Happy Halloween!' iedereen! :-) Lekker griezelen, leuk of niet leuk? Voor sommigen waarschijnlijk fantastisch, anderen willen waarschijnlijk dat het zo snel mogelijk  weer voorbij is. Ben jij zo iemand die graag griezelt? Dan is dit boek iets voor jou! Want... De hele reeks gaat over vampiers. De perfecte reeks voor Halloween! En zelfs als het geen Halloween is, vind ik dit echt een geweldige reeks. Toen ik dit boek zag staan in de bib, heb ik het dan ook meteen meegenomen naar huis. :-) Het leuke aan de reeks vind ik dat Zoey, het hoofdpersonage, niet onverwoestbaar is, zoals in sommige boeken. Ook zij heeft wel eens een mindere dag, of heeft het wel eens moeilijk. Dat maakt de reeks, ook al gaat het over vampiers, toch iets realistischer. :-) Wanneer ik zo'n fantasieboek lees, hoop ik keer op keer dat er iets van waarheid in schuilt, dat elfjes,vampiers of tovenaars misschien toch echt bestaan... :-)  Hoe dan ook, dit boek is zeker en vast een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten