vrijdag 21 november 2014

Stad van beenderen

Clary komt op de harde manier te weten dat ze anders is dan gewone mensen. Op een avond in een club raakt ze verstrikt in een achtervolging tussen schaduwjagers en een demon. Clary’s hele wereld staat op zijn kop. Blijkbaar bestaat er een andere realiteit, waar ze helemaal niets van wist. Als dan ook nog eens haar moeder wordt ontvoerd, kan ze alle hulp goed gebruiken. Vooral die van Jace, de aantrekkelijke schaduwjager die haar leven zal veranderen. 

Aanrader? Het is ondertussen al een paar dagen geleden dat ik nog eens een bericht heb geplaatst. Ik had dan ook niet zo veel tijd om te lezen. Maar voilĂ , hier is er weer een! :-)
Toen ik onlangs in de boekhandel was, zag ik dit boek staan. Het is al een paar jaar oud, dus de meesten van jullie zullen het waarschijnlijk al gelezen hebben, of er al van gehoord hebben. Ook omdat het boek ondertussen verfilmd is geweest. Maar, ik had het nog niet gelezen... 
Ik vond 'Stad van beenderen' een superleuk boek! Het leest vlot, heeft leuke personages, gaat over een leuk onderwerp en... bevat ook wat romantiek. Maar met die romantiek gaat niet alles zoals verwacht... Ook een pluspunt: zeer mooie jongen op de cover. ;-)
Ik heb er maar twee woorden voor: een (1) superboek (2)! :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten