dinsdag 11 november 2014

Broergeheim

Het nieuwe boek van de KJV heet 'Broergeheim' en is geschreven door Emiel De Wild.
___________________

Hoi Stefan, wat ik tegen je wil zeggen schrijven: BEL MIJ!
Ik geloof er niks van dat je mij niet wil spreken.
Zo ben jij niet.

Wat als je broer plotseling verdwijnt? Joeri overkomt het. Hij verhuist met zijn ouders en in het nieuwe huis is zelfs geen kamer voor Stefan. Joeri mist zijn broer verschrikkelijk. hij weet niet eens waar zijn broer is en niemand wil het zeggen. daarom schrijft hij brieven. Als Joeri een schokkende ontdekking doet, wil hij stoppen met broerzijn. Maar kan dat?
__________________

Aanrader? het boek 'Broergeheim' gaat over Joeri, een jongen die plots verhuist met zijn ouders en niet weet waar zijn broer heen is. Dus begint hij brieven te schrijven naar zijn broer. De brieven kan je lezen in het boek. Het hele verhaal wordt verteld in Joeri's brieven. Dat vond ik in het begin een beetje wennen, maar uiteindelijk was het wel leuk. Het is eens iets anders. Ik vond 'Broergeheim' wel een leuk boek, maar het is natuurlijk een beetje afwachten hoe goed de andere boeken van de KJV zijn. :-)

Geen idee wat de KJV nu eigenlijk is? Op deze website vind je alle info. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten