zondag 18 januari 2015

Schrijven

Naast lezen -waar ik, zoals bijna iedereen weet, verslaafd aan ben :-)- hou ik ook heel erg van schrijven. Ik vind het fantastisch hoe de schrijver een hele nieuwe wereld kan creƫren, en zelf beslist wat de personages allemaal beleven. Wanneer ik schrijf, voel ik me een beetje een God, die de wereld aan het scheppen is. :-) Ook dat wil ik met jullie delen, en daarom verschijnt er vanaf nu elke zondag een kort stukje verhaal, door mij geschreven, waar de volgende zondag het vervolg op komt. Stukje voor stukje lees je dus een compleet verhaal. Ik hoop natuurlijk dat jullie het mooi vinden, en elke zondag nagelbijtend zitten te wachten tot het nieuwe bericht verschijnt. :-D
Volgende week zondag verschijnt deel 1. Spannend  he?... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten