woensdag 7 januari 2015

Een nieuwe zomer, een nieuw begin

De 17-jarige Taylor is van plan haar zomer aan het zwembad door te brengen. Maar dan hoort ze dat haar vader nog maar enkele maanden te leven heeft. Hij wil de zomer met zijn gezin doorbrengen in hun huisje aan het meer, een plek waar ze in geen jaren zijn geweest. De plek ook waar Taylor vijf jaar geleden haar eerste vriendje en haar beste vriendin heeft achtergelaten met het idee nooit meer terug te keren. Nu krijgt ze ongewild een tweede kans. Zal Taylor deze keer niet weglopen?

Aanrader? 'Een nieuwe zomer, een nieuw begin' is het nieuwe boek van de KJV. Net als 'Vuurvogel' vond ik ook dit boek beter dan de boeken die hiervoor kwamen. Toen ik de cover voor het eerst zag, dacht ik dat het niet zo'n tof boek zou worden. Hij (de cover) sprak me op dat moment niet zo aan. Ik weet niet hoe en wanneer ik van mening ben verandert, maar nu vind ik het een hele leuke cover. Tja...  Dingen kunnen veranderen... :-) Het boek zelf vond ik ook superleuk. Het las vlot en was eigenlijk nooit saai. Het onderwerp was wel wat droevig, maar dat maakte 'Een nieuwe zomer, een nieuw begin' wel tot een heel mooi boek. Ik denk dat de keuze moeilijk wordt wanneer alle boeken gelezen zijn, want ik kan nu al bijna niet kiezen welk boek ik het leukste vond. :-) Dit boek is alvast zeker een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten