zondag 11 januari 2015

Bowling Balls

Eindelijk zaterdag (nu ik dit bericht geplaatst heb is het eigenlijk al zondag, maar beeld je gewoon in dat het nog zaterdag is :-D)! Geen school, uitslapen, en lezen. Maar vandaag betekende zaterdag ook... een film. Ik ben deze middag namelijk gaan kijken naar 'Bowling Balls'...

Ergens diep verscholen in het midden van nergens staat het clubhuis van motorclub de Bowling Balls. De club wordt geleid door president Mon Dewilde, een ex-belastingcontroleur. Ze houden zich bezig met de verkoop van gestolen auto’s, maar krijgen steeds meer concurrentie van een rivaliserende bende, de Banana Knights. Wanneer Gino, lid van de 'Bowling Balls' en Tina, één van de 'Banana Knights' verliefd worden, ontstaat er een gevecht tussen de bendes...

Aanrader? Toen ik voor het eerst de trailer van 'Bowling Balls' zag, dacht ik: Wauw! 
Het leek me echt een leuke, en vooral grappige film. Met die verwachting nam ik dus plaats in de bioscoop, met een grote zak chips op schoot. Helemaal klaar voor het avontuur! :-)
En ik werd absoluut niet teleurgesteld, de film was supergoed! Hij was -zoals ik gedacht had- grappig, leuk en gemaakt met hele goede acteurs. Over die acteurs gesproken, er doken vele bekende gezichten op, zoals Jenne Decleir (Taco) en Peter Van Den Begin (Fikko).  De film kon dus al niet slecht zijn. :-) Besluit: 'Bowling Balls' is een su-per-leu-ke film! Absoluut een aanrader! 
Aangezien het me niet lukte om de trailer in mijn bericht te plaatsen, vind je hier een link naar de
trailer van Bowling Balls.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten