maandag 19 januari 2015

Heaven can wait: Reizigers

Het lot van Anjelka en Christopher wordt op een vreemde manier verbonden wanneer ze elkaar op hun verjaardag voor het eerst ontmoeten.
Ze kunnen elkaar niet vergeten en omdat geen van beiden weet waar de ander woont, gaan ze naar elkaar op zoek. Maar er is iets vreemds aan de hand met Christopher. Geregeld wordt hij getroffen door felle, verblindende lichtflitsen waardoor hij even van de wereld is. En wie zijn de geheimzinnige figuren die Christopher voortdurend gadeslaan? Wat willen ze van hem?


Aanrader? Een paar dagen geleden was het terug KJV. Nee, dit is daar geen boek van, maar omdat ik toch in de bib was, heb ik meteen een voorraadje boeken meegenomen. Dat is alweer een rit met de fiets gespaard. :-) 
'Heaven can wait'... Die titel sprak me wel aan. Dus begon ik het eerste hoofdstuk te lezen. Toen dat uit was, begon de KJV (ja, ik was daar een kwartiertje te vroeg... (-:) dus kon ik niet verder lezen, maar dat gaf niet. Het eerste hoofdstuk had me al overtuigd. Dus nam ik het boek mee naar huis. Het las heel vlot, was leuk geschreven, had leuke personages, ... Moet ik nog doorgaan? :-) En kijk, nu is het uit, en ik heb enorm veel zin om deel 2 te lezen. Dat zegt wel genoeg, niet? 'Heaven can wait: reizigers' is zeker een aanrader. Een superleuk boek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten