maandag 27 oktober 2014

Tunnels: Vrije val

Will Burrows bevindt zich helaas nog steeds ondergronds? In zijn zoektocht naar zijn vader wordt hij inmiddels niet alleen meer door de boosaardige Styx opgejaagd, maar krijgt hij ook te maken met reusachtige vleesetende spinnen, de dodelijke schijners en een zeer wraakzuchtige tweeling... Zal Wil ooit het daglicht weer zien?

Aanrader? 'Vrije val' is ook geen boek van de KJV, maar wel het derde deel in de reeks 'Tunnels'. Ik moet toegeven, ik liet het boek vaak links liggen en begon dan in een ander boek. Het duurde even voor ik erdoor ben geraakt. Toch vind ik het wel een leuk boek.
En... Ik heb thuis de volgende delen ook liggen, dus nu moet ik wel verder lezen... :-) Voor mij is 'Vrije val' wel een aanrader, maar niet een van de leukste boeken die ik ooit gelezen heb...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten