zaterdag 6 september 2014

Tunnels

De veertienjarige Will Burrows woont met zijn nogal vreemde familie in London. Het enige dat hij deelt met zijn excentrieke vader is een passie voor archeologie en opgravingen. Als zijn vader op mysterieuze wijze verdwijnt, gaat Will met behulp van zijn vriend Chester op onderzoek uit om de onderste steen boven te krijgen. Hun zoektocht leidt naar een ondergrondse wereld waar de tijd is stil blijven staan. Daar, diep onder de grond, ontdekken ze een groot geheim - een dat levensbedreigend blijkt te zijn. Zullen ze ooit weer bovengronds komen?

Aanrader? Ik ben weer eens een beetje laat begonnen met een reeks, net zoals bij (bijna!) alle andere reeksen die ik lees... Maar dat wil niet zeggen dat ze daardoor minder goed worden. 'Tunnels' is een heel leuk boek. Het gaat over archeologie, en "toevallig" vind ik dat heel interessant... :-) Ik vind de cover ook wel speciaal, met het licht dat erop staat. Het lijkt ook net alsof je zelf in de tunnel staat, en dat vind ik heel leuk. Ik vond het boek iets minder goed dan ik verwacht had, maar toch nog steeds een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten