maandag 8 september 2014

Gravity

Ik ben alweer een beetje (veel!) te laat met het bekijken van een film.
Namelijk: Gravity...

Het verhaal gaat ongeveer zo:
Dr. Ryan Stone, een medisch ingenieur, gaat op haar eerste ruimtereis met astronaut Matt Kowalsky.
Tijdens een routine gebeurt er iets verschrikkelijks. de shuttle wordt vernietigd en ze blijven helemaal alleen achter. Vastgebonden aan niets anders dan elkaar zweven ze verder de ruimte in. In de enige weg terug naar huis de onwaarschijnlijke weg, dieper de ruimte in?

Aanrader? Gisteren hebben we met het hele gezin deze film bekeken. Het kwam er dus ongeveer op neer dat mijn broers beslisten welke film we gingen kijken... :-) 'Gravity' is niet echt mijn stijl van films.
Maar ik heb hem dus toch gezien. 
Als ik echt eerlijk moet zijn, vond ik het niet zo'n leuke film. Het waren een beetje te veel tegenslagen, zodat het niet meer realistisch was. De film was wel heel knap gemaakt. 
Mijn mening is dus: niet echt een superfilm, maar wel heel knap gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten