vrijdag 19 september 2014

Tunnels: Dieper

Het avontuur is nog lang niet voorbij voor Will Burrows. In de zoektocht naar zijn vader moet Will zelfs nog verder afdalen in het verstikkende warme en pikzwarte gangenstelsel. Alsof dat al niet erg genoeg is komt hij achter de snode plannen van de Styx, die niet alleen de ondergrondse wereld zullen beïnvloeden....

Aanrader? 'Dieper' was een dikker boek dan 'Tunnels', dus dat duurde wat langer voor ik het uit had. Maar er is geen boek ter wereld dat mij kan tegenhouden! :-) Het was spannend, leuk, en heel erg meeslepend. Ik kon het maar moeilijk wegleggen. En wanneer ik las over de vondsten van Dr. Burrows dacht ik: 'Cool...!' Ook komt Will erachter dat zijn moeder, zijn echte moeder, nog steeds in leven is. En ook zij weet dat Will er nog is. Helaas denkt ze dat hij een moordenaar is... Heel spannend dus.
Zeker een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten