woensdag 2 juli 2014

Blood of Eden: Bloedband

Na deel 1 van "Blood of Eden" werd ik erg nieuwsgierig naar deel 2. Ik ben het dan ook onmiddellijk gaan lezen! En kijk, nu staat het al op mijn blog. Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik!

Nu ze Zeke, de jongen op wie ze verliefd is, heeft moeten achterlaten in Eden, heeft Allie nog maar één doel voor ogen: haar maker, Kanin, redden uit de klauwen van de psychopathische vampier Sarren. En ze voelt dat ze niet veel tijd meer heeft. Het spoor leidt haar naar haar geboorteplaats, de plek waar het allemaal begonnen is. Als ze daar aankomt, blijkt Sarren met het dodelijke roodlongvirus te hebben geëxperimenteerd, waardoor nu niet alleen mensen maar ook vampiers groot gevaar lopen...

Aanrader? Het 2e deel in de reeks "Blood of Eden" vind ik heel wat gruwelijker dan deel één, maar daarom niet minder goed. Het blijft spannend in de reeks, en Allie begint eindelijk te beseffen wat het betekent om een vampier te zijn. Ook het einde vond ik heel spannend, maar toch ook wel droevig. Ik wil heel erg graag het vervolg lezen! "Bloedband" is een boek dat je (volgens mij) zeker moet gelezen hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten