vrijdag 11 april 2014

De Grijze Jager: De verloren verhalen

Ik hoop dat jullie het nog niet beu zijn, want hier is alweer een nieuw boek van "De Grijze Jager."
De titel is "De verloren verhalen" en persoonlijk vind ik dat een hele mooie titel. :-)

Will, er is nog iets dat je moet weten. Iets dat ik je al veel eerder had moeten vertellen...

Iedereen kent inmiddels de legenden van de Grijze Jagers van Araluen, maar niemand heeft tot nu toe het hele verhaal gehoord.
Sprak Halt de waarheid toen hij vertelde hoe Will wees is geworden? En heeft Gilan ontdekt waar Morgaraths luitenant zich schuilhield na de strijd op de Driestappas? Komt er een koninklijke bruiloft? Of slaat het noodlot alsnog toe?

Aanrader? Ik weet het, ik weet het..! Mijn antwoorden zijn iedere keer weer hetzelfde. Maar ik kan er toch ook niet aan doen dat het telkens opnieuw zo goede boeken zijn? Ook het 11de deel in de reeks is een aanrader! En ook dit boek heeft een heel mooi einde!
Soms is het misschien wel een beetje verwarrend, want het is niet echt één verhaal, eerder allemaal kleine stukken, maar toch een heel mooi boek, met een heel erg mooi einde! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten