woensdag 16 april 2014

De Grijze Jager: De koninklijke leerling

Jullie hebben geluk!
Eindelijk ben ik klaar met het lezen van de Grijze Jager.
het 12e deel het: 'de koninklijke leerling.'
Hierna kan ik dus beginnen met het lezen van nieuwe boeken.

Will heeft een eed gezworen toen hij lid werd van de Grijze Jagers.
Betekent die nu helemaal niets meer voor hem?

Een vreselijke tragedie heeft Wills leven verwoest en hij kan nog maar aan één ding denken: wraak. degene die verantwoordelijk is voor zijn verdriet zal moeten boeten - zelfs als dat betekend dat Will het korps Grijze jagers moet verlaten. zijn vrienden maken zich ernstig zorgen. het is Halt die met de oplossing komt: Will moet een leerling aannemen. Dat zal zijn gedachten afleiden. Will heeft inderdaad zijn handen vol aan het trainen van de rekruut, een opstandige puber. Als ze tijdens een missie op een misdaadnetwerk stuiten, moet Will besluiten wat belangrijker voor hem is: zijn eigen wraakgevoelens of het redden  van levens?

Aanrader? Dit boek is echt spannend. Op een bepaald moment was ik 's avonds aan het lezen. Toen kwam er - helaas voor mij... - net een heel erg spannend stuk. De rest van de nacht lag ik te bibberen in mijn bed. :-) Wills leerling is helemaal anders dan je zou verwachten, daar waarschuw ik je nu al voor, maar het is wel een hele leuke leerling! Daarom is ook het twaalfde deel in de serie een echte aanrader! Ik ben fan!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten