zaterdag 22 februari 2014

Ron en Hermelien?

Waarschijnlijk heb je het al lang gehoord, want het is ondertussen toch al een tijdje bekend, maar J.K. Rowling vraagt zich af of ze er wel goed aan deed door Ron met Hermelien te laten trouwen.
Of zou ze beter bij Harry passen?
Ik vind het in elk geval helemaal niet erg dat Ron en Hermelien samen zijn en dat Harry niet met haar getrouwd is, maar voor de Harry Potter-fans onder jullie: Wat vinden jullie? Past Hermelien beter bij Ron of bij Harry?
...

5 opmerkingen:

  1. Ik vind dat Hermione (Hermelien) en Ron heel goed samen passen! Harry en Ginny zijn toch gelukkig samen? En anders is Ron het eeuwige buitenbeentje... Neen hoor, niet veranderen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik ook! Ben je een fan van Harry Potter? Aan je naam te zien wel :-) Ik vind ook dat het goed is zo. Je hebt gelijk, anders is Ron het eeuwige buitenbeentje...

      Verwijderen
  2. Dag Sarah,
    Ik wou je enquete invullen over wie nu het beste bij Hermelien past... maar hij was al afgesloten! Jammer... Of misschien moet je de enquete weer even open stellen?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei... Sorry Krista (of Willem) Misschien kan je eerst deze nieuwe enquete invulen en daarna zal ik proberen de andere weer terug te zetten oké?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ok, ik heb de nieuwe vraag al ingevuld :-).
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen