donderdag 6 februari 2014

Evil Star

Eindelijk!
Ik heb het vervolg gevonden op 'Ravenpoort', het boek dat ik al eerder besproken heb. De titel is 'Evil star' en het boek is geschreven door Anthony Horowitz, net zoals het vorige boek.

Na zijn avonturen bij Raven's Gate (Ravenpoort) denkt de 14-jarige Matt Freeman dat het gevecht met het Kwade voorbij is.
Toch duikt hij vrij snel in een nieuw, afschuwelijk avontuur als hij ontdekt dat er een tweede poort bestaat. Matt en zijn vriend Richard reizen naar Peru, waar ze aanwijzingen volgen naar de coördinaten van de tweede poort. Hierbij worden ze geassisteerd door een geheime organisatie, bekend als Nexus.
Maar er is een verrader in Nexus...

Spannend...
Op dit moment ben ik nog bezig in het boek, maar het is echt wel spannend en leuk, dus ik denk dat het snel uit zal zijn! :-)
Aanrader? Van wat ik tot nu toe gelezen heb, kan ik zeggen dat het echt wel een aanrader is. En vanaf het moment dat dit boek uit is, ga ik zeker weer op speurtocht naar het vervolg!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten