donderdag 7 augustus 2014

Samensmelting

Het einde van de "Divergent"-trilogie...


Wat als je hele leven een leugen was?

Wat als een enkele keuze alles kan veranderen?

Wat als liefde en loyaliteit je dingen lieten doen die je nooit verwacht had?


Aanrader? "Samensmelting" is -helaas- het einde van "Divergent".
Na het lezen van de trilogie heb ik veel zin gekregen om de film eens te bekijken, en ik ben zeker van plan om het te doen. Wanneer, dat is een andere vraag... :-)
"Samensmelting" is een heel spannend boek, net als de andere twee lekker vlot geschreven, en als je eenmaal begonnen bent, is het zeer moeilijk om weg te leggen. Maar het was ook droevig, vooral op het einde. Toen kreeg ik bijna tranen in mijn ogen... Wat er gebeurde ga ik natuurlijk niet vertellen, maar je moet het absoluut lezen! Ik vond "Inwijding" het leukste boek van de trilogie, maar ook "Samensmelting" is zeker en vast een aanrader. Mijn complimenten aan de schrijfster! :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten