maandag 9 juni 2014

Het huis van de Nacht: Voorbestemd

Eindelijk! Het 9de deel in de serie "Het huis van de Nacht".

Zoey lijkt eindelijk een veilige haven te hebben gevonden, met Stark aan haar zijde. Ze is klaar om Neferet te verslaan. Maar het Huis van de Nacht wordt bedreigd door nieuwe krachten. En wat moet Zoey met de mysterieuze Aurox? Ze voelt dat hij de worsteling tussen  goed en kwaad dreigt te verliezen en vermoedt dat Neferet hierachter zit. Zal Zoey op tijd Neferets verwoesting van alles wat ze liefheeft kunnen voorkomen?

Stevie Rae en Rephaim dreigen uit elkaar te drijven, nu Stevie Rae niet kan of wil accepteren dat Rephaim zijn vader blijft zien.
Pas als van Rephaim het ultieme offer wordt gevraagd, realiseert Stevie Rae zich wat er op het spel staat.

Aanrader? Toen ik twee dagen geleden in de boekhandel rondliep, zag ik plots dit boek staan. Ik was superblij en kocht het bijna onmiddellijk! "Nu kan ik eindelijk het vervolg lezen", dacht ik. En ik werd niet teleurgesteld, het is een goed boek! Voor wie de boeken hiervoor in de serie niet heeft gelezen, is dit misschien een beetje verwarrend, maar dit is mijn boodschap aan wie ze wel heeft gelezen, lees zeker het vervolg, het is een heel goed boek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten