zaterdag 14 december 2013

Mijn papa is een held

Mijn papa is een held, dat is het nieuwe boek van de KJV.
Joost mist zijn vader, die een jaar geleden gestorven is, heel erg. Samen met zijn moeder probeert hij er het beste van te maken. Mijn papa is een held, vind Joost, want als brandweerman heeft hij veel mensen geholpen. Maar zelf vond zijn vader op het einde van zijn leven dat hij niet genoeg gedaan had. Joost vraagt zich af waarom. En wie is de man die opeens bij zijn moeder op bezoek komt? Ze zijn toch niet verliefd op elkaar?
De vragen over zijn vader en de angst om zijn moeder kwijt te raken aan een vreemde man maken Joost onzeker, verdrietig en boos.

Schrijver? Berti Persoons
Wat vind ik ervan? Eigenlijk vind ik het geen goed boek. Het is mijn stijl ook niet. Maar misschien vinden anderen het wel leuk...?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten