dinsdag 29 oktober 2013

Het kleine paradijs

Het kleine paradijs is het eerste boek van de KJV.
Het boek gaat over Lilita.
Ooit waren haar ouders gelukkig samen.
Tot haar moeder wegvluchtte en haar vader een torenhoge muur om de stad liet bouwen.
Niemand kan er nog in, ook Lilita en haar moeder niet.
Als Lilita 12 is wil ze weten wie haar vader is.
Op de rug van een reuzenschildpad maakt ze een lange reis naar de stad en glipt ze stiekem binnen. In een paradijselijke tuin vindt ze eindelijk haar vaders villa met wel 12 kamers en een torentje. Maar hij woont allang niet meer alleen. Hij heeft een nieuwe vrouw en 2 zonen. Zou hij Lilita wel willen zien? Een spannend avontuur volgt.
Schrijver? Jef Aerts
Wat ik ervan vind? Ik vind het een leuk boek, maar soms een beetje raar. Het was wel anders dan ik verwachte toen ik de cover zag.
Toen dacht ik dat het eerder voor kleinere kinderen was, maar nu ik het heb gelezen vind ik het wel een leuk boek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten