dinsdag 13 augustus 2013

Hallo!

Hoi allemaal!

Mijn naam Sarah en ik ben een echte boekenwurm!
Op deze blog vind je niet alleen alle boeken, maar ook alle films, die ik gezien of gelezen heb. 'Boekenpraatjes' is dus een beetje mijn leesdagboek, waarin jullie mee mogen kijken. Best een eer, niet? :-) Wanneer plaats ik een bericht? Simpel, wanneer ik een boek (of film) uitgelezen heb. Ik vertel jullie waar het boek over gaat, wat ik ervan vond, of het een aanrader is... Ik hoop dus dat jullie mijn mening waarderen.Wie zelf net zo'n boekenfreak is als ik, weet dat je een goed boek steeds in één ruk uitleest (waardoor het altijd veel te snel afgelopen is) dus zal ik regelmatig iets posten. :-)
Voel je de leeskriebels al opborrelen, maar weet je niet welk boek je wil lezen?
Kijk dan zeker eens op mijn blog. :-)
Heb je tips voor me, dingen die je leuk vind of die ik juist zeker moet veranderen, mag je het zeker zeggen!
Dat kan in een reactie, maar je mag ook altijd een mailtje sturen naar:
sarahje223@gmail.com
Zo, alles wat gezegd moest worden is volgens mij gezegd. Ik hoop dat jullie snel een goed boek vinden (misschien wel een boek van op mijn blog, wie weet...) en beginnen lezen, want lezen is gewoon superleuk! :-)

Groetjes
Sarah


Geen opmerkingen:

Een reactie posten